Lisätty ostoskoriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Toimitus

UKK

Vaihto ja palautus

Asiakaspalvelu /

UKK

Yleisiä kysymyksiä

Lue ostoehdoista täältä.

Tilauksesi on jostain syystä varattu, mutta sitä ei ole suoritettu loppuun oikein. Emme kuitenkaan voi ottaa tilaustasi uudelleen käsittelyyn, joten pyydämme sinua tekemään tilauksen uudelleen. Huomaa, että varattu tuote ei näy verkkokaupassa ennen kuin olemme peruuttaneet tilauksesi. Lähetä siksi viesti osoitteeseen kundservice@boomerang.se ja pyydä tilauksesi peruutusta. Voit myös soittaa asiakaspalveluun numeroon: 08-598 922 00. Olemme avoinna arkisin klo 9–12, 13–15.

PostNord, Instabox ja Schenker hoitavat toimituksemme, ja arvioitu toimitusaika on 1–3 arkipäivää. Linkki pakettisi seurantatunnukseen lähetetään erillisessä sähköpostissa heti tilausvahvistuksen jälkeen. Lisätietoa toimitustavoistamme saat klikkaamalla tästä.

Klarnan kautta maksettaessa sovelletaan samoja ostoehtoja, mutta muita maksuehtoja. Sinun on oltava vähintään 18-vuotias, jotta voit tehdä ostoksia Klarnalla.


Kun maksat Klarna-laskulla, ostaminen on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan antaa korttitietojasi ja maksat aina vasta, kun olet saanut tuotteet kotiisi. Maksuaika on aina 30 päivää tilauksen tekemisestä. Sinulla on aina etämyyntilain mukainen 30 päivän peruutusoikeus. Lataa laskusi osoitteesta www.klarna.fi. My Klarna on Klarnan palvelu, jossa näet kaikki laskusi, voit siirtää niiden eräpäivää ja tarkastella ostohistoriaasi. Lisätietoja Klarnan maksuehdoista ja palveluista on Klarnan verkkosivuilla osoitteessa www.klarna.fi. Sivustolla voit myös ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, jos haluat esittää kysymyksiä suoraan Klarnalle.


Jos maksua ei suoriteta, veloitetaan 5 euron muistutusmaksu ja 25,50 %:n viivästyskorko. Oston yhteydessä tietosi tarkistetaan, jotta tiedämme ostajan olevan sinä. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti, ja niitä voidaan käyttää mielenkiintoisten tarjousten


Tämä maksutapa sopii sinulle, jos haluat itse valita kuukausittain maksettavan summan. Klarna-tili on kuitenkin paljon muutakin. Sen lisäksi, että saat tuotteesi aina kotiin ennen maksamista, keräät kaikki ostoksesi yhdelle tilille. Tämä pätee myös silloin, kun olet tehnyt ostoksia useissa eri myymälöissä Klarna-tilin kautta. Maksat vapaavalintaisen summan (vähintään 5 euroa) joka kuukausi. Kaikki ostokset, jotka maksat omaan tahtiisi tilillä, kootaan yhteen kätevälle kuukausilaskulle. Se antaa sinulle hyvän yleiskuvan. Lisäksi se tarkoittaa, että maksat vain yhden ilmoitusmaksun. Vähimmäismaksu on 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5 euroa. Muutoin voit valita maksettavan summan kuukausittain. My Klarna on palvelu, jossa näet kaikki laskusi, voit siirtää niiden eräpäivää ja tarkastella ostohistoriaasi. Lisätietoja Klarnan maksuehdoista ja palveluista on Klarnan verkkosivuilla osoitteessa www.klarna.fi. Sivustolla voit myös ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, jos haluat esittää kysymyksiä suoraan Klarnalle.

Yrittäessäsi tehdä ostoksia Klarnan laskulla tai erämaksulla arvioimme, voitko tehdä ostoksia valitulla summalla. Arvioinnissa tarkastelemme pääasiassa kolmea asiaa: aiempaa maksuhistoriaasi meillä, summaa, jolla haluat tehdä ostoksia, sekä ulkoisia tietoja, joita keräämme luottotietoyhtiöltä. Siten useiden eri tekijöiden yhdistelmä ratkaisee, onnistuuko ostos. Jos ostos ei onnistu laskulla tai erämaksulla, voit suorittaa sen kortti- tai verkkopankkimaksulla.

Voit maksaa verkossa Visa-, Amex- tai Mastercard/Eurocard-kortilla. Jos haluat maksaa Visa Electronilla, ota yhteyttä pankkiisi saadaksesi lisätietoja maksumahdollisuuksista. Maksaessasi Klarnalla pidätämme oikeuden tarkistaa, että tilauksessa ilmoittamasi osoite on väestörekisteriosoitteesi. Jos osoite ei ole oikein, pidätämme oikeuden ostoksesi peruuttamiseen. Ostoksesi voivat näkyä tiliotteessasi eri tavoin riippuen siitä, miten pankkisi on päättänyt esittää varauksen. Vain kortin myöntävä pankki pääsee käsiksi tähän ikkunaan syötettyihin tietoihin. Kun kortinhaltija on tunnistautunut, tapahtuma suoritetaan.

Katso palautusehdot ostoehdoistamme. Palautuksen vastaanottamiseen ja rekisteröintiin kuluu keskimäärin 5–7 arkipäivää siitä, kun lähetys on vastaanotettu kuljetusliikkeeltä. Säilytä pakkaus siltä varalta, että haluat palauttaa tuotteen, ja liitä palautukseen lähetysluettelo. Vaatteen tulee olla käyttämätön ja hintalapun on oltava paikallaan vaatteessa.

Jos sinulla on kysyttävää tai kommentteja, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen kundservice@boomerang.se tai soittaa meille. Olemme tavoitettavissa ma–pe klo 9–12, 13–15. Jos sinulla on kysyttävää Klarnan laskutuspalveluista, ota ensisijaisesti yhteyttä Klarnaan.


Pidä tilausnumerosi valmiina.